.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تودیع ومعارفه رییس اداره اوقاف وامورخیریه نکا

شمال نیوز: آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا صبح امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این مراسم که صبح امروز با حضور امام جمعه معزز و فرماندار محترم شهرستان نکا و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران و سایر مسئولان شهرستانی و اصحاب وقف و بقاع در محل سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد ، حجت الاسلام ابوذر زارعی تودیع  و حجت الاسلام علی کاظمی سلطانی به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا معارفه  شد.
در ابتدای این جلسه مهندس رجبی فرماندار نکا از همکاری خوب و تلاش زیاد حجت الاسلام زارعی تشکر ویژه ای نمود وادامه داد : شهرستان نکا دارای مردم خونگرم و خوبی است و با نوید همکاری ویژه مردم و مسئولین شهرستان نکا به حجت الاسلام سلطانی خوش آمد گفت.
در ادامه حجت الاسلام زارعی به بیان گزارش عملکرد خود در طی 4 سال مسئولیت خود در اداره اوقاف نکا پرداخت و اضافه کرد: در این مدت بقاع متبرکه رونق بیشتری پیدا کردند و طرح های عمرانی آنها پیشرفت قابل توجهی داشتند.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی ، امام جمعه نکا گفت : دلیل اینکه فردی مال خود را وقف می کند این است که او به دنبال رضایت پروردگار خود است و در عوض خداوند بهشت موعود که مرضی مطلق است پاداش می دهد.
وی ادامه داد :مسئولین باید در انجام وظایف خود به شدت پایبند باشند و در حفظ و عدم تعرض به وقف نیز اهتمام ویژه ای بکار ببندند چرا که هر نوع کمکاری از سوی مسئولین نظام  اسلامی به پای خود نظام اسلامی نوشته می شود و این خیلی بد است.
امام جمعه نکا  گفت : چه فرقی بین یک وهابی که حرم مطهر اهل بیت (ع) را تخریب می کنند و کسی که اینجا به امامزاده یا موقوفه ای که وقف به نیات مختلف است از جمله عزاداری امام حسین و ... تعرض می کند وجود دارد؟هر دو از یک نوع است.
در ادامه  حجت الاسلام لائینی با اشاره به تلاش جهت فرهنگ سازی وقف ورواج آن در جامعه اظهار داشت : وقف باید متنوع باشد و تبلیغات در مورد آن نیز باید هوشمندانه و جهت دارصورت گیرد.
وی تاکید کرد وقف ترویج فرهنگ دینی و اعتقادات ماست و گفت : باید علاوه بر نیت وقف جهت عزاداری معصومین ،مراسمات  شادی را نیز در نظر بگیریم و این شادی های سالم باعث شادابی جامعه می شود.
امام جمعه نکا در بخش پایانی سخنان خود از زحمات حجت الاسلام زارعی تشکر کرد و برای حجت الاسلام سلطانی آرزوی موفقیت نمود.
ستارعلیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران  ، در این جلسه  با بیان اینکه بقاع متبرکه و موقوفات تنها متعلق به اوقاف نیست اظهار داشت : باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی همگی همت ویژه بکنیم.
وی گفت : مازندران اگر امروز به عنوان دیار علویان شناخته می شود به برکت حضور همین امامزادگان و بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: در مورد شهرستان نکا بدلیل همکاری ویژه مردم و مسئولین نگرانی وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه از زحمات حجت الاسلام ابوذر زارعی تقدیر برای ایشان آرزویش آروزی موفقیت کرد.
درپایان طی حکمی از سوی قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام علی کاظمی سلطانی ،  به ریاست اداره اوقاف شهرستان نکا منصوب گردید.  /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.